Jöttünk, láttunk, BDO Global Fenntarthatósági Szolgáltatások Díjat nyertünk


Hit, lelkesedés, jó csapat és kemény, minőségi munka

Nincsenek trükkök, ennek a receptnek működni kell. Két éve építjük a hazai BDO-n belül a fenntarthatósági szolgáltatásokat. Két év alatt számos sikeres projekt keretében segítettük ügyfeleinket fenntarthatósági céljaik elérésében. Támogattuk őket az adatgyűjtésben, a fenntarthatósági témák kiválasztásában, stratégia alkotásban, jelentések elkészítésében, ESG minősítés megszerzésében. 

A tudásmegosztás nagyon fontos küldetésünk, mi abban hiszünk, hogy segíteni kell a vállalatokat a rájuk váró, üzleti kockázattal és lehetőségekkel is bíró tényezők, jogszabályból eredő feladatok megértésében. Ezért indítottuk el ESG Corner podcastünket, tartottunk webináriumokat, vettünk részt számos vállalati egyeztetésen, konferencián és ezért kezdjük projektjeinket minden esetben a vállalati vezetők edukálásával. A változás a megértéssel kezdődik.


Nagyon büszke vagyok a csapatra

Az ügyfelek igényeinek magas színvonalú kiszolgálása mellett plusz energiát tettek abba, hogy a nemzetközi kapcsolatainkat is mélyítsük. 9 BDO tagország bevonásával, közel 6000 ügyfél megkérdezésével egy nemzetközi kutatást készítettünk tavaly. Megvizsgáltuk a vállalatok hogyan állnak a jogszabályok ismeretével, értelemzésével, egyáltalán mit tesznek ha fenntarthatóságról van szó.



Díjátadó Oslo-ban

Ezek voltak azok a tényezők, amiket a BDO Globális központ is vizsgált az idén először meghirdetett Fenntarthatósági Szolgáltatási Díj pályázati anyagainak elbírálása során. Izgatottan vártuk a június eleji díjkiosztót Oslo-ban. Hatalmas öröm volt a teljes csapat számára, hogy a Világszinten összesen 3 db díjazott között voltunk, ráadásul egyetlen európai országként. Hit, lelkesedés, jó csapat és kemény minőségi munka, most pedig már egy díj is, ami motivációt ad nekünk.