ETIKUS MAGATARTÁS ÉS COMPLIANCE
Kiemelkedő színvonalú szolgáltatásnyújtás a legmagasabb szintű etikai normák betartása mellett
Teljes elkötelezettség
Kiemelkedő színvonalú ügyfélkiszolgálás az integritás, a felelősségvállalás és a mindenkori elszámoltathatóság melletti feltétlen elkötelezettség esetén valósulhat meg. Ezek az értékek olyan alapvető normák, amelyek mind tevékenységünkben és üzleti kapcsolatainkban, mind pedig szakembereink magatartásában érvényesülnek.
A BDO etikai és üzleti magatartási kódexe
A BDO elkötelezett az etikus magatartás és a szabályozási megfelelés (compliance) legmagasabb szintű normáinak betartása mellett, amelyeket belső szabályzataiba átültetett és a vállalati kultúrájának részévé tett. Minden munkatársunktól és partnerünktől elvárjuk, hogy kövesse a BDO alapvető értékeit, amelyek a legmagasabb szintű etikai, jogi és szakmai magatartást követelik meg. A BDO – annak kiemelkedő jelentőségére tekintettel – önálló dokumentumban is rögzítette a tevékenysége nyújtása során elvárt magatartási formákat ˙(Magatartási kódex).
A BDO Etikai és Üzleti Magatartási Kódexe meghatározza mindazon magatartási normákat, amelyeket a BDO munkatársainak és együttműködő partnereinek követniük kell a jelenlegi és potenciális ügyfelekkel, munkatársakkal, versenytársakkal, kormányzati és szabályozó hatóságokkal, a nyilvánossággal, a médiával és bárki mással, akivel a BDO kapcsolatba kerül vagy kerülhet, továbbá rögzíti elkötelezettségünket a szakmai integritásunk fenntartása, a bolygónk és társadalmunk javításáért való tenni akarás, az emberek boldogulását és fejlődését elősegítő munkakörnyezet kialakítása mellett.
A BDO Etikai és Üzleti Magatartási Kódexének betartása a BDO-val való együttműködés feltétele.
A BDO Etikai és Üzleti magatartási nyilatkozata angol nyelven itt érhető el.
Etikai kódex és üzleti magatartási szabályok megsértése
A jogszabályok, szakmai előírások és normák, illetve a BDO belső szabályozások be nem tartása és az etikátlan magatartás a BDO Etikai és Üzleti Magatartási Kódexének megsértését jelentheti. A jogsértésekre néhány konkrét példa:
Névtelenséget biztosító visszaélés bejelentő rendszer
Amennyiben Ön olyan magatartásról szerez tudomást, amely esetlegesen sérti vagy sértheti a jogi szabályozást, szakmai normákat, vagy egyéb módon visszaélésnek minősül vagy minősülhet, kérjük, lépjen kapcsolatba a BDO-val: Anonim visszaélés bejelentő rendszer