A BDO célja és értékei
Legfontosabb célunk, hogy minden nap hozzájáruljunk az emberek boldogulásához. Minden tevékenységünk ennek a célkitűzésnek a szolgálatában áll, és öt alapvető értékünk irányítja a közös munkánkat és ügyfeleink kiszolgálását. Ezen alapvető célunk és értékeink együttesen alkotják vállalkozásunk alapját, és már több évtizede ezek határozzák meg gondolkodásmódunkat.
Élet a BDO-nál
A BDO-nál úttöröi vagyunk a bátor vezetés kultúrájának és nálunk mindenki hozzájárul a közös sikerhez. Hisszük, hogy Te már az első BDO-nál töltött napodon jelentős hatást gyakorolhatsz, tapasztalt szakemberként vagy alumni tagként egyaránt. Mi az a BDO-csapat vagyunk, amely közös célokért dolgozik, miközben segít minden egyes embernek megtalálni, hogy saját céljait hogyan tudja eredményesen összeegyeztetni cégünk céljával. Büszkék vagyunk arra, hogy ez a vállalat támogatja és bátorítja szakembereinket a bennük rejlő képességek teljes mértékű felszabadítására.
Megosztjuk ötleteinket és meghallgatjuk egymás elképzeléseit és törekszünk arra, hogy mindenki számára egy jobb jövőt építsünk.
Hálózat és közösség
A BDO egy olyan globális szervezet része, amely több mint 160 országban és önálló területen van jelen,
több mint 97 000 szakemberrel, akik több mint 1700 irodában dolgoznak. A globális hálózat mélyíti a tudásunkat a különböző földrajzi területeken, iparágakban és hatásterületeken. Együttesen mindannyian azért a közös célért dolgozunk: hogy ügyfeleinknek kivételes szolgáltatást nyújtsunk, függetlenül attól, hogy a világ mely pontján folytatnak üzleti tevékenységet.
Megfelelés és etika
A kivételes ügyfélkiszolgáláshoz kivételes elkötelezettségre van szükség az integritás, a felelősség és az elszámoltathatóság iránt. Alapvető célunk vezérel minket minden tevékenységünk során, és kulcsfontosságú annak biztosítása szempontjából, hogy alapvető értékeink továbbra is központi szerepet töltsenek be közös munkánkban. Ezek az értékek olyan normákat határoznak meg, amelyeket munkánk, kapcsolataink és szakembereink testesítenek meg.